Augmented Reality geïntegreerd in social media kanalen
Wil je Augmented Reality toegankelijk hebben en direct een groot publiek bereiken? Dan zijn Augmented Reality integraties via de social media kanalen van Facebook, Instagram en Snapchat een uitgelezen mogelijkheid. De krachtige combinatie van interactie en specifieke targeting mogelijkheden zorgen er voor dat de populariteit van Augmented Reality voor social media kanalen enorm toeneemt. Waar de mogelijkheden in eerste instantie beperkt waren tot Augmented Reality filters voor het gezicht, zijn de technische mogelijkheden in korte tijd enorm gegroeid. Zo is het mogelijk om virtuele objecten in de ruimte te plaatsen, maar is het ook mogelijk om fysieke objecten te herkennen en hier een digitale laag aan content aan toe te voegen.
Dynamics 365 Product Visualize
Ook binnen Microsoft is men zich bewust dat digitale interactie met producten van toegevoegde waarde is in het salesproces. Behalve de Microsoft Hololens 2, hebben ze onlangs ook Dynamics 365 Product Visualize gelanceerd. Wanneer je als bedrijf al gebruik maakt van Dynamics 365 is dit een uitermate interessante toevoeging. Dynamics 365 Product Visualize is namelijk gekoppeld aan de hele flow van het salesproces. Dit houdt in dat alle aantekeningen en opvolgingen in één omgeving worden bewaard.