fbpx

ATPI

Virtueel compliment voor projectmanagers

Evenementorganisatoren geven hun favoriete projectmanagers een verrassend virtueel compliment: een kaart die op hun bureau tot leven komt. Champagne!

ATPI is een wereldspeler op het gebied van travel- en eventmanagement. Voor verschillende sectoren streeft ATPI er naar om events van A tot Z voor te bereiden en uit te voeren. Projectmanagers hebben hierin een cruciale rol. In samenwerking met AR-Producties wilde ATPI deze projectmanagers op een interactieve en digitale manier in het zonnetje zetten.

Virtueel compliment voor projectmanagers

Evenementorganisatoren geven hun favoriete projectmanagers een verrassend virtueel compliment: een kaart die op hun bureau tot leven komt. Champagne!

ATPI is een wereldspeler op het gebied van travel- en eventmanagement. Voor verschillende sectoren streeft ATPI er naar om events van A tot Z voor te bereiden en uit te voeren. Projectmanagers hebben hierin een cruciale rol. In samenwerking met AR-Producties wilde ATPI deze projectmanagers op een interactieve en digitale manier in het zonnetje zetten.

Verrassing op de werkplek

Er is voor gekozen om een fysieke kaart naar de projectmanagers te sturen. Echter bleef het niet bij alleen deze fysieke kaart. Door Augmented Reality bevatte deze fysieke kaart een digitale beleving. Op de achterkant van deze ansichtkaart is in een aantal stappen uitgelegd hoe de kaart tot leven kan komen. Door de ATPI Augmented Reality applicatie te downloaden op de mobiele telefoon en met de camera op de ansichtkaart te richten, komt de kaart in Augmented Reality tot leven. De kurk plopt van de champagnefles, vuurwerk wordt afgestoken en glazen worden geklinkt.

Verrassing op de werkplek

Er is voor gekozen om een fysieke kaart naar de projectmanagers te sturen. Echter bleef het niet bij alleen deze fysieke kaart. Door Augmented Reality bevatte deze fysieke kaart een digitale beleving. Op de achterkant van deze ansichtkaart is in een aantal stappen uitgelegd hoe de kaart tot leven kan komen. Door de ATPI Augmented Reality applicatie te downloaden op de mobiele telefoon en met de camera op de ansichtkaart te richten, komt de kaart in Augmented Reality tot leven. De kurk plopt van de champagnefles, vuurwerk wordt afgestoken en glazen worden geklinkt.

Extra cadeautje na delen op socials

Met de ontwikkelde Augmented Reality applicatie kwam niet alleen de ansichtkaart tot leven. Wanneer de projectmanagers de digitale beleving deelden via social media kanalen zoals Facebook en Instagram, werd er ook nog eens kans gemaakt op schitterende prijzen. Dit heeft er voor gezorgd dat de naam en het logo van ATPI veelvuldig is voorbij gekomen op social media. De Augmented Reality applicatie is gebouwd voor zowel iOS als Android devices en had daarom een enorm bereik. Mede om deze reden was deze campagne zeer succesvol.

Zelf Augmented Reality inzetten in een campagne?

Augmented Reality kan een enorme boost geven aan campagnes. Het is niet voor niets dat grote merken Augmented Reality inzetten voor interactieve campagnes. Zelf benieuwd naar de mogelijkheden? Lees hier meer informatie hoe Augmented Reality kan bijdragen aan campagnes. Lees hier welke technieken er allemaal mogelijk zijn om Augmented Reality of Mixed Reality in te zetten in campagnes. Zelf al concrete ideeën om iets met Augmented Reality of Mixed Reality te doen of vragen of iets technisch haalbaar is? Neem contact op via het contactformulier om een inventariserd gesprek in te plannen.

Extra cadeautje na delen op socials

Met de ontwikkelde Augmented Reality applicatie kwam niet alleen de ansichtkaart tot leven. Wanneer de projectmanagers de digitale beleving deelden via social media kanalen zoals Facebook en Instagram, werd er ook nog eens kans gemaakt op schitterende prijzen. Dit heeft er voor gezorgd dat de naam en het logo van ATPI veelvuldig is voorbij gekomen op social media. De Augmented Reality applicatie is gebouwd voor zowel iOS als Android devices en had daarom een enorm bereik. Mede om deze reden was deze campagne zeer succesvol.

Zelf Augmented Reality inzetten in een campagne?

Augmented Reality kan een enorme boost geven aan campagnes. Het is niet voor niets dat grote merken Augmented Reality inzetten voor interactieve campagnes. Zelf benieuwd naar de mogelijkheden? Lees hier meer informatie hoe Augmented Reality kan bijdragen aan campagnes. Lees hier welke technieken er allemaal mogelijk zijn om Augmented Reality of Mixed Reality in te zetten in campagnes. Zelf al concrete ideeën om iets met Augmented Reality of Mixed Reality te doen of vragen of iets technisch haalbaar is? Neem contact op via het contactformulier om een inventariserd gesprek in te plannen.