fbpx

CooperVision

(romb figure)

Een Augmented Reality campagne ter promotie van Dualware

(romb figure)

CooperVision is één van ’s werelds grootste contactlenzenproducenten. CooperVision is echter niet zomaar een fabrikant van contactlenzen. Het creatieve marketingteam durft digitale instrumenten in te zetten om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen. AR-Producties heeft CooperVision hierin veelvuldig mogen ondersteunen. Voor de Dualware campagne, wat ingaat op het promoten van zowel lenzen als een bril, is gekozen om gebruik te maken van Augmented Reality filters voor social media kanalen.  

(Foto 1 7)

Een Augmented Reality campagne ter promotie van Dualware

(romb figure)

CooperVision is één van ’s werelds grootste contactlenzenproducenten. CooperVision is echter niet zomaar een fabrikant van contactlenzen. Het creatieve marketingteam durft digitale instrumenten in te zetten om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen. AR-Producties heeft CooperVision hierin veelvuldig mogen ondersteunen. Voor de Dualware campagne, wat ingaat op het promoten van zowel lenzen als een bril, is gekozen om gebruik te maken van Augmented Reality filters voor social media kanalen.  

(Foto 1 7)
(Foto 2 7)

Augmented Reality inzetten om CooperVision haar boodschap te visualiseren

(romb figure)

Er zijn tal van situaties te bedenken waarin mensen twijfelen tussen het dragen van een bril of contactlenzen. Om mensen hierin wegwijs te maken, neemt CooperVision deze groep op interactieve wijze bij de hand. Met behulp van een Augmented Reality filter voor Facebook en Instagram worden verschillende situaties nagebootst waarin de gebruiker een lens of een bril kan dragen.

Augmented Reality inzetten om CooperVision haar boodschap te visualiseren

(romb figure)

Er zijn tal van situaties te bedenken waarin mensen twijfelen tussen het dragen van een bril of contactlenzen. Om mensen hierin wegwijs te maken, neemt CooperVision deze groep op interactieve wijze bij de hand. Met behulp van een Augmented Reality filter voor Facebook en Instagram worden verschillende situaties nagebootst waarin de gebruiker een lens of een bril kan dragen.

(Foto 2 7)

Augmented Reality maakt complexe boodschap interactief

(romb figure)

Met de ontwikkeling van de Augmented Reality filter op de social media kanalen, wordt de boodschap naar een grote doelgroep verspreid. De Augmented Reality filter is zo ontwikkeld dat deze zowel geschikt is voor retailers, brillendragers als lenzendragers. Voor een lenzenfabrikant als CooperVision valt het niet altijd mee om een pakkende boodschap over te brengen naar klanten of prospects. De ontwikkelde Augmented Reality filter getuigd wederom van een unieke aanpak van CooperVision om de doelgroep te bereiken.  

Zelf Augmented Reality inzetten in een campagne?

(romb figure)

Augmented Reality kan een enorme boost geven aan campagnes. Het is niet voor niets dat grote merken Augmented Reality inzetten voor interactieve campagnes. Zelf benieuwd naar de mogelijkheden? Lees hier meer informatie hoe Augmented Reality kan bijdragen aan campagnes. Lees hier welke technieken er allemaal mogelijk zijn om Augmented Reality of Mixed Reality in te zetten in campagnes. Zelf al concrete ideeën om iets met Augmented Reality of Mixed Reality te doen of vragen of iets technisch haalbaar is? Neem contact op via het contactformulier om een inventariserd gesprek in te plannen.

Augmented Reality maakt complexe boodschap interactief

(romb figure)

Met de ontwikkeling van de Augmented Reality filter op de social media kanalen, wordt de boodschap naar een grote doelgroep verspreid. De Augmented Reality filter is zo ontwikkeld dat deze zowel geschikt is voor retailers, brillendragers als lenzendragers. Voor een lenzenfabrikant als CooperVision valt het niet altijd mee om een pakkende boodschap over te brengen naar klanten of prospects. De ontwikkelde Augmented Reality filter getuigd wederom van een unieke aanpak van CooperVision om de doelgroep te bereiken.  

Zelf Augmented Reality inzetten in een campagne?

(romb figure)

Augmented Reality kan een enorme boost geven aan campagnes. Het is niet voor niets dat grote merken Augmented Reality inzetten voor interactieve campagnes. Zelf benieuwd naar de mogelijkheden? Lees meer informatie over hoe Augmented Reality kan bijdragen aan campagnes. Ontdek welke Augmented Reality of Mixed Reality toepassingen mogelijk zijn. Zelf al concrete ideeën om iets met Augmented Reality of Mixed Reality te doen of vragen of iets technisch haalbaar is? Neem contact op om een inventariserend gesprek in te plannen.