fbpx

SMT

(romb figure)

Een extra digitale laag toevoegen aan een bouwmachine

(romb figure)

SMT is een toonaangevend full service distributiebedrijf, gespecialiseerd in construction equipment in de Benelux. Waar gewerkt wordt met grote machines, komt veel complexe techniek kijken, met name aan de binnenkant van deze machines die met het blote oog niet zichtbaar zijn. SMT laat zien hoe grote graafmachines, shovels en kranen werken middels een Mixed Reality applicatie in de Microsoft Hololens.

(Foto 1 8)

Een extra digitale laag toevoegen aan een bouwmachine

(romb figure)

SMT is een toonaangevend full service distributiebedrijf, gespecialiseerd in construction equipment in de Benelux. Waar gewerkt wordt met grote machines, komt veel complexe techniek kijken, met name aan de binnenkant van deze machines die met het blote oog niet zichtbaar zijn. SMT laat zien hoe grote graafmachines, shovels en kranen werken middels een Mixed Reality applicatie in de Microsoft Hololens.

(Foto 1 8)
(Foto 2 7)

STAKEHOLDERS ZIEN GRAAFMACHINE IN BEDRIJF

(romb figure)

Een digitale graafmachine plaatsen bij de potentiële klant? Ook dat is mogelijk. Een volledig virtuele graafmachine kan op schaal in de bestaande wereld worden geplaatst. Op deze manier was het mogelijk om door de graafmachine heen te lopen of een aantal functionaliteiten van deze virtuele graafmachine bekijken. Op deze manier kan een salesproces ook bij de potentiële klant plaatsvinden, zonder dat hier daadwerkelijk een fysieke graafmachine naartoe hoeft. De Mixed Reality applicatie zorgt voor een extra digitale beleving in het salesproces, terwijl het tegelijkertijd meer technische inzichten geeft wanneer een fysiek graafmachine aanwezig is.

STAKEHOLDERS ZIEN GRAAFMACHINE IN BEDRIJF

(romb figure)

Een digitale graafmachine plaatsen bij de potentiële klant? Ook dat is mogelijk. Een volledig virtuele graafmachine kan op schaal in de bestaande wereld worden geplaatst. Op deze manier was het mogelijk om door de graafmachine heen te lopen of een aantal functionaliteiten van deze virtuele graafmachine bekijken. Op deze manier kan een salesproces ook bij de potentiële klant plaatsvinden, zonder dat hier daadwerkelijk een fysieke graafmachine naartoe hoeft. De Mixed Reality applicatie zorgt voor een extra digitale beleving in het salesproces, terwijl het tegelijkertijd meer technische inzichten geeft wanneer een fysiek graafmachine aanwezig is.

(Foto 2 7)

De voordelen

(romb figure)

Wat deze oplossing oplevert? Een allround Mixed Reality applicatie die ingezet zou kunnen worden om nieuwe medewerkers op een visuele manier meer kennis te kunnen geven over technische functionaliteiten van de graafmachine. Tegelijkertijd zou de Mixed Reality app een extra tool kunnen zijn in het huidige salesproces om klanten een extra beleving te geven van hun nieuwe aankoop. 

(Foto 3 3)

Zelf Augmented Reality inzetten in een campagne?

(romb figure)

Augmented Reality kan een enorme boost geven aan campagnes. Het is niet voor niets dat grote merken Augmented Reality inzetten voor interactieve campagnes. Zelf benieuwd naar de mogelijkheden? Lees hier meer informatie hoe Augmented Reality kan bijdragen aan campagnes. Lees hier welke technieken er allemaal mogelijk zijn om Augmented Reality of Mixed Reality in te zetten in campagnes. Zelf al concrete ideeën om iets met Augmented Reality of Mixed Reality te doen of vragen of iets technisch haalbaar is? Neem contact op via het contactformulier om een inventariserd gesprek in te plannen.

De voordelen

(romb figure)

Wat deze oplossing oplevert? Een allround Mixed Reality applicatie die ingezet zou kunnen worden om nieuwe medewerkers op een visuele manier meer kennis te kunnen geven over technische functionaliteiten van de graafmachine. Tegelijkertijd zou de Mixed Reality app een extra tool kunnen zijn in het huidige salesproces om klanten een extra beleving te geven van hun nieuwe aankoop. 

(Foto 3 3)

Zelf Augmented Reality inzetten in een campagne?

(romb figure)

Augmented Reality kan een enorme boost geven aan campagnes. Het is niet voor niets dat grote merken Augmented Reality inzetten voor interactieve campagnes. Zelf benieuwd naar de mogelijkheden? Lees meer informatie over hoe Augmented Reality kan bijdragen aan campagnes. Ontdek welke Augmented Reality of Mixed Reality toepassingen mogelijk zijn. Zelf al concrete ideeën om iets met Augmented Reality of Mixed Reality te doen of vragen of iets technisch haalbaar is? Neem contact op om een inventariserend gesprek in te plannen.