Strukton

Strukton maakt Augmented Reality onderdeel van de arbeidsmarktcommunicatie

Het is alom bekend dat technische sectoren zitten te springen om personeel. Hoe bereik je nu alvast de engineer of werkvoorbereider van de toekomst? Strukton wil deze doelgroep online bereiken met behulp van interactieve Augmented Reality campagnes. 

Strukton maakt Augmented Reality onderdeel van de arbeidsmarktcommunicatie

Het is alom bekend dat technische sectoren zitten te springen om personeel. Hoe bereik je nu alvast de engineer of werkvoorbereider van de toekomst? Strukton wil deze doelgroep online bereiken met behulp van interactieve Augmented Reality campagnes. 

Kom op nieuwe manier in contact met potentiële werknemers

Bedrijven doen er alles aan om potentiële werknemers te leren kennen en alvast kennis te laten maken met het bedrijf. Strukton zet hierin in op online kanalen als Facebook en Instagram. Behalve de bestaande mogelijkheden om content te verspreiden, zoals foto’s en video’s, zet Strukton ook Augmented Reality filters in om in contact te komen met potentiële werknemers. Door gebruik te maken van interactieve Augmented Reality filters blijft de doelgroep langer kijken naar de boodschap en blijft de boodschap langer hangen. De mogelijkheid om zeer specifiek te kunnen targetten, zorgt er voor dat de Augmented Reality filter bij de juiste doelgroep terecht komt.

Kom op nieuwe manier in contact met potentiële werknemers

Bedrijven doen er alles aan om potentiële werknemers te leren kennen en alvast kennis te laten maken met het bedrijf. Strukton zet hierin in op online kanalen als Facebook en Instagram. Behalve de bestaande mogelijkheden om content te verspreiden, zoals foto’s en video’s, zet Strukton ook Augmented Reality filters in om in contact te komen met potentiële werknemers. Door gebruik te maken van interactieve Augmented Reality filters blijft de doelgroep langer kijken naar de boodschap en blijft de boodschap langer hangen. De mogelijkheid om zeer specifiek te kunnen targetten, zorgt er voor dat de Augmented Reality filter bij de juiste doelgroep terecht komt.

Augmented Reality filters voor social media kanalen creëert win-win situatie

De ontwikkelde Augmented Reality filter voor Facebook en Instagram creëert een win-win situatie. Door Augmented Reality toepassingen toe te voegen aan de social media kanalen is Strukton het eerste bedrijf in de technische sector dat gebruik maakt van Augmented Reality filters in de arbeidsmarktcommunicatie campagnes. Daarbij geeft het Strukton inzichten vanuit de doelgroep die is getarget.

Zelf Augmented Reality inzetten in een campagne?

Augmented Reality kan een enorme boost geven aan campagnes. Het is niet voor niets dat grote merken Augmented Reality inzetten voor interactieve campagnes. Zelf benieuwd naar de mogelijkheden? Lees hier meer informatie hoe Augmented Reality kan bijdragen aan campagnes. Lees hier welke technieken er allemaal mogelijk zijn om Augmented Reality of Mixed Reality in te zetten in campagnes. Zelf al concrete ideeën om iets met Augmented Reality of Mixed Reality te doen of vragen of iets technisch haalbaar is? Neem contact op via het contactformulier om een inventariserd gesprek in te plannen.

Augmented Reality filters voor social media kanalen creëert win-win situatie

De ontwikkelde Augmented Reality filter voor Facebook en Instagram creëert een win-win situatie. Door Augmented Reality toepassingen toe te voegen aan de social media kanalen is Strukton het eerste bedrijf in de technische sector dat gebruik maakt van Augmented Reality filters in de arbeidsmarktcommunicatie campagnes. Daarbij geeft het Strukton inzichten vanuit de doelgroep die is getarget.

Zelf Augmented Reality inzetten in een campagne?

Augmented Reality kan een enorme boost geven aan campagnes. Het is niet voor niets dat grote merken Augmented Reality inzetten voor interactieve campagnes. Zelf benieuwd naar de mogelijkheden? Lees hier meer informatie hoe Augmented Reality kan bijdragen aan campagnes. Lees hier welke technieken er allemaal mogelijk zijn om Augmented Reality of Mixed Reality in te zetten in campagnes. Zelf al concrete ideeën om iets met Augmented Reality of Mixed Reality te doen of vragen of iets technisch haalbaar is? Neem contact op via het contactformulier om een inventariserd gesprek in te plannen.