Cases waar we trots op zijn

Dijken zorgen er in Nederland voor dat ons land droog blijft. Maar wat gebeurt er als het toch misgaat? Weinig Nederlanders zijn zich goed bewust van de functies van onze dijken. Om op een innovatieve en interactieve manier de doelgroep bewust te laten worden van een eventuele overstroming, heeft Waterschap Rivierenland een Augmented Reality applicatie laten ontwikkelen door AR-Producties.

Met de campagne #tothier brengt Waterschap Rivierenland op vernieuwende wijze in beeld wat de gevolgen zijn van een eventuele overstroming. Op basis van je postcode visualiseert de Augmented Reality applicatie in je eigen woonkamer hoe hoog het water komt te staan bij een doorbraak.

Middels de #tothier applicatie voor smartphones wordt geprobeerd de bewustwording van het belang van dijken te verhogen. De combinatie van het innovatieve karakter en de aanwezige informatievoorziening moet dit gaan bewerkstelligen.

De landelijke media zoals de RTL Nieuws, de Telegraaf en het AD hebben de applicatie opgepikt. In een week tijd is de applicatie circa 20.000 keer gedownload.

Klanten waar we graag voor werken
AR-Producties werkt voor Athlon
AR-Producties werkt voor Gemeente Heusden
AR-Producties werkt voor Rijksoverheid
AR-Producties werkt voor Ambion
AR-Producties werkt voor Emakina
AR-Producties werkt voor Spikes
AR-Producties werkt voor Bright Day
AR-Producties werkt voor Modiforce
AR-Producties werkt voor Groninger Forum
AR-Producties werkt voor Assensia
AR-Producties werkt voor Kaliber
AR-Producties werkt voor Eager Films
Contact opnemen kan heel eenvoudig

Adres

AR-Producties B.V.
Anthony Fokkerweg 21
1059 CN  AMSTERDAM

Contactformulier




Social Media volg ons op jouw manier