fbpx

Alles over AR&MR in de automotive

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

De automotive industrie is volop in beweging, en maken gebruik van de technieken van Augmented Reality en Mixed Reality om deze beweging nog sneller te laten gaan. Of het nu in het designproces is van een nieuw te ontwerpen auto of voor marketing doeleinden, door gebruik te maken van de technologie worden producten verbeterd of de klantbeleving verhoogd.

Versnel de ontwerpfase met de HoloLens 2

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Door tijdens vergaderingen gebruik te maken van interactieve 3D modellen van nieuwe modellen, kunnen aanpassingen aan het model snel worden gerealiseerd en kan besluitvorming in de ontwerpfase sneller plaatsvinden. Zo heeft Volvo de ontwerpfase aanzienlijk verkort door gebruik te maken van de Microsoft Hololens.

augmented- en mixed reality campagnes (ar mr automotive.1)
augmented- en mixed reality campagnes (ar mr automotive.2)

Maak je virtuele showroom

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Steeds meer automerken hebben hun eigen app waarin de nieuwste modellen worden gepresenteerd. Maar wat is er nou gaver om de nieuwste auto alvast te laten rijden op je eettafel of de auto virtueel voor je deur te zien staan?

Versimpel het onderhoud

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

De auto’s van nu bevatten meer technologie dan ooit tevoren, toch is reparatie en onderhoud aan auto’s nog altijd mensenwerk. Voor onderhoud en reparatie wordt tegenwoordig ook gebruik gemaakt van Augmented Reality en Mixed Reality. Zo kan de automonteur met bjivoorbeeld een Microsoft Hololens, werkzaamheden uitvoeren terwijl deze slimme bril je stap voor stap uitlegd welke handelingen  verricht moeten worden.

augmented- en mixed reality campagnes (ar mr automotive.3)

Onze Klanten

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)
augmented- en mixed reality campagnes (coopervision)
augmented- en mixed reality campagnes (cosmopolitan)
augmented- en mixed reality campagnes (3fm)
augmented- en mixed reality campagnes (vodaphone ziggo)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente amsterdam)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente groningen)
augmented- en mixed reality campagnes (waterschap rivierland)
augmented- en mixed reality campagnes (friesland college)
augmented- en mixed reality campagnes (uneto)
augmented- en mixed reality campagnes (otib)
augmented- en mixed reality campagnes (PON)
augmented- en mixed reality campagnes (modiforce)
augmented- en mixed reality campagnes (world gov summit)
augmented- en mixed reality campagnes (heinen en topman)
augmented- en mixed reality campagnes (Heineken logo zwart wit 1 e1586371579936)
augmented- en mixed reality campagnes (stc)