Ervaar zelf de ongekende mogelijkheden van de Microsoft Hololens 2

Met de Microsoft Hololens 2 wordt Mixed Reality nog interessanter gemaakt voor zakelijke doeleinden. In deze workshop wordt kennis gemaakt met de Microsoft Hololens 1 en de Microsoft Hololens 2 en kom je als organisatie alles te weten over de kracht en toepassingsmogelijkheden van dit slimme device van Microsoft.

  • Alles op het gebied van Augmented Reality, Mixed Reality, Virtual Reality
  • Alle relevantie informatie omtrent technische mogelijkheden van de Microsoft Hololens 1 en 2
  • Hoe de ideale applicatie er voor je eigen organisatie uit ziet
  • Ontdek alle mogelijkheden van Microsoft Guides

Bestuderen, Beleven en Bedenken

Met het Bestuderen, Beleven en Bedenken-model van AR-Producties kom je alles te weten over de Microsoft Hololens 2 en de toepassingsmogelijkheden. Maar dat niet alleen. Je krijgt alle relevante achtergrondinformatie, er wordt een blik geworpen op mogelijke toekomstscenario’s, de economische impact en ten slotte ga je zelf aan de slag!

Bestuderen

Wat is Augmented Reality precies? En wat betekenen de termen Virtual Reality, Mixed Reality en Extended Reality? Er zijn veel verschillende terminologieën, waarbij het vaak onduidelijk is wat de overeenkomsten en verschillen zijn. In het onderdeel ‘Bestuderen’ worden deze terminologiën in begrijpelijke taal uitgelegd. Ook wordt ingegaan op de geschiedenis en de toekomst van Augmented Reality en Mixed Reality en worden huidige toepassingen uitgelicht.

Beleven

Je weet wat pas wat de kracht van de Microsoft Hololens 2 is als je de bril zelf hebt ervaren! In het onderdeel ‘Beleven’ zullen zowel de Microsoft Hololens 1 en de Microsoft Hololens 2 uitgebreid worden getest. Alle technische mogelijkheden en onmogelijkheden zullen persoonlijk worden besproken.

Bedenken

Welke toepassingen zijn geschikt in het eigen werkproces? Waar liggen mogelijkheden voor het bedrijf of organisatie?

In het onderdeel ‘Bedenken’ is alles mogelijk, de fantasie krijgt de vrije loop. De beste ideeën worden gepitcht aan de hele groep, de ideeën met het meeste draagvlak kunnen vervolgens worden uitgewerkt in een Proof of Concept.

Onze Klanten