fbpx
augmented- en mixed reality campagnes (cosmopolitan 3)

Interactieve Campagnes

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)
AR-Producties heeft voor opdrachtgevers in binnen- en buitenland uiteenlopende interactieve Augmented Reality en Mixed Reality projecten mogen ontwikkelen waarbij gebruik is gemaakt van verschillende technieken en distributiekanalen. Onze expertise bestaat onder andere uit:

Augmented Reality effecten en filters voor social media

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Interesse om de mogelijkheden van Augmented Reality op een laagdrempelige én effectieve manier te ontdekken? Augmented Reality filters voor social media kanalen zoals Facebook, Instagram en Snapchat zijn de ideale basis om de technologie in te zetten voor marketing- en communicatiedoeleinden. Door interactiviteit te combineren met meetbaarheid van het aantal views and shares plus de daarbijhorende mogelijkheid tot targetting maakt Social AR een veel krachtiger instrument dan de huidige digitale belevingen.

augmented- en mixed reality campagnes (Social Media Augmented Reality 1 1)

Augmented Reality effecten en filters voor social media

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Interesse om de mogelijkheden van Augmented Reality op een laagdrempelige én effectieve manier te ontdekken? Augmented Reality filters voor social media kanalen zoals Facebok, Instagram en Snapchat zijn de ideale basis om de technologie in te zetten voor marketing- en communicatiedoeleinden. Door interactiviteit te combineren met meetbaarheid van het aantal views and shares plus de daarbijhorende mogelijkheid tot targetting maakt Social AR een veel krachtiger instrument dan de huidige digitale belevingen.

augmented- en mixed reality campagnes (Social Media Augmented Reality 1 1)
augmented- en mixed reality campagnes (Web AR Groningen 1)

Web-AR

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Web-AR biedt volop mogelijkheden om interactieve Augmented Reality belevingen te ontwikkelen, zonder dat daarvoor een applicatie hoeft te worden gedownload. De online Augmented Reality experience kan worden geopend via de bekende browsers als Chrome, Safari of Firefox. Web-AR draagt bij aan een groot bereik richting je doelgroep en een grote conversie.

Web-AR

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Web-AR biedt volop mogelijkheden om interactieve Augmented Reality belevingen te ontwikkelen, zonder dat daarvoor een applicatie hoeft te worden gedownload. De online Augmented Reality experience kan worden geopend via de bekende browsers als Chrome, Safari of Firefox. Web-AR draagt bij aan een groot bereik richting je doelgroep en een grote conversie.

augmented- en mixed reality campagnes (Web AR Groningen 1)

Augmented Reality & Mixed Reality Apps

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Dedicated Augmented Reality & Mixed Reality applicaties bieden ongekende mogelijkheden. Ga je voor optimale performance? Dan is de keuze voor een applicatie de beste oplossing. Ook is het mogelijk om in bestaande applicaties Augmented Reality en Mixed Reality content toe te voegen. Op deze manier blijft alle informatie in één applicatie en krijgt je eigen applicatie een enorme upgrade.

augmented- en mixed reality campagnes (AR applicaties 1)

Augmented Reality & Mixed Reality Apps

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Dedicated Augmented Reality & Mixed Reality applicaties bieden ongekende mogelijkheden. Ga je voor optimale performance? Dan is de keuze voor een applicatie de beste oplossing. Ook is het mogelijk om in bestaande applicaties Augmented Reality en Mixed Reality content toe te voegen. Op deze manier blijft alle informatie in één applicatie en krijgt je eigen applicatie een enorme upgrade.

augmented- en mixed reality campagnes (AR applicaties 1)
augmented- en mixed reality campagnes (Installaties 1)

Augmented Reality & Mixed Reality installaties op locatie

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Verras je publiek met een interactieve digitale ervaring op locatie. Zo kan je een beurs, museum of winkel verrijken met een Augmented Reality of Mixed Reality experience op locatie. Daarbij kan gekozen worden voor een smartphone/tablet, een Mixed Reality bril, maar kunnen ook digitale ervaringen worden gebouwd voor interactieve schermen.

Augmented Reality & Mixed Reality installaties op locatie

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Verras je publiek met een interactieve digitale ervaring op locatie. Zo kan je een beurs, museum of winkel verrijken met een Augmented Reality of Mixed Reality experience op locatie. Daarbij kan gekozen worden voor een smartphone/tablet, een Mixed Reality bril, maar kunnen ook digitale ervaringen worden gebouwd voor interactieve schermen.

augmented- en mixed reality campagnes (Installaties 1)

Onze Klanten

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)
augmented- en mixed reality campagnes (coopervision)
augmented- en mixed reality campagnes (cosmopolitan)
augmented- en mixed reality campagnes (3fm)
augmented- en mixed reality campagnes (vodaphone ziggo)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente amsterdam)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente groningen)
augmented- en mixed reality campagnes (waterschap rivierland)
augmented- en mixed reality campagnes (friesland college)
augmented- en mixed reality campagnes (uneto)
augmented- en mixed reality campagnes (otib)
augmented- en mixed reality campagnes (PON)
augmented- en mixed reality campagnes (modiforce)
augmented- en mixed reality campagnes (world gov summit)
augmented- en mixed reality campagnes (heinen en topman)
augmented- en mixed reality campagnes (Heineken logo zwart wit 1 e1586371579936)
augmented- en mixed reality campagnes (stc)