fbpx

Markten

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Wij hebben al voor tal van sectoren slimme XR-toepassingen ontworpen en gebouwd die kosten besparen, omzet verhogen en de productiviteit vergroten. Bekijk hier de oplossingen per sector.

Wat wil jij bereiken? Neem contact op voor inspiratie en advies over de mogelijkheden voor jouw organisatie.

FMCG & Retail

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

In de FMCG & Retail zijn organisaties op zoek naar (digitale) strategieën om de attentiewaarde te verhogen, meer verkopen te genereren en de merkbeleving te vergroten. Met Augmented Reality, Virtual Reality en Mixed Reality breng je je product- en merkbeleving naar de consument en vergroot je het vertrouwen in jouw organisatie.

Geef je merk een boost met XR

augmented- en mixed reality campagnes (veko)
augmented- en mixed reality campagnes (Gemeente Amsterdam)

Overheid

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Voor lokale, centrale en semi-publieke organisaties zijn Augmented Reality en Mixed Reality essentieel in de realisatie van de ‘Smart City’ en voor het verhogen van bewustzijn bij burgers en het bedrijfsleven.

Zet nu digitalisering met XR in

Onderwijs

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Maak leren interactief en je verhoogt het succes van je leerlingen en nieuwe medewerkers. Augmented Reality en Mixed Reality ondersteunen actief leren en blended learning in organisaties die kennis en (persoonlijke) ontwikkeling hoog in het vaandel hebben.

Bevorder het onderwijs zelf met XR

augmented- en mixed reality campagnes (Friesland College high)
augmented- en mixed reality campagnes (OffshoreEnergie)

Offshore en Energie

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

In de offshore sector staan veiligheid en protocollen centraal. Deze protocollen bestaan vaak alleen nog op papier en zijn daardoor niet altijd beschikbaar op de plek waar je het daadwerkelijk nodig hebt. Met Augmented Reality en Mixed Reality maak je protocollen interactief en visueel voor maximaal gebruiksgemak en veiligheid op de werkvloer.

Met XR veiliger werken

Productie en Automatisering

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Augmented Reality en Mixed Reality worden in één adem genoemd wanneer wordt gesproken over Industrie 4.0. Machines, apparaten, sensoren en mensen werken steeds nauwer samen en de interactieve mogelijkheden van AR en MR ondersteunen deze ontwikkeling. In het hele spectrum van een organisatie, van R&D en DevOps tot aan Support en Maintenance, zijn processen efficiënter te maken met XR-toepassingen.

Met XR naar Industrie 4.0

augmented- en mixed reality campagnes (moekotte balk)
augmented- en mixed reality campagnes (automotive)

Automotive

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Als het nu gaat om de technologie toe te passen in het designproces, productieprocessen te optimaliseren of om de engagement te verhogen bij je klant, Augmented Reality en Mixed Reality zijn the way to go.  

Lees hier meer over AR&MR in de automotive

Maritiem

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

In de maritieme sector is het van groot belang om personeel zo strategisch mogelijk in te zetten en de belangen van stakeholders efficiënt te managen. Augmented Reality en Mixed Reality zijn uitstekende tools, omdat zij uitermate geschikt om digitaal samen te werken vanuit verschillende geografische locaties alsook voor het digitaal borgen van organisatiekennis en -processen.

Zelf met XR slimmer werken

augmented- en mixed reality campagnes (Maritiem)
augmented- en mixed reality campagnes (Zorg)

Zorg

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

In de medische sector zijn tal van initiatieven opgezet om dienstverlening efficiënter te laten verlopen met de inzet van innovatieve technologieën. AR en MR worden gebruikt om de beleving van cliënten en patiënten te verbeteren, administratiedruk van zorgverleners te verlagen, behandeltrajecten te verkorten en de inzet van medisch specialisten efficiënter in te richten.

Kom alles te weten over XR in de zorg

Onze Klanten

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)
augmented- en mixed reality campagnes (coopervision)
augmented- en mixed reality campagnes (cosmopolitan)
augmented- en mixed reality campagnes (3fm)
augmented- en mixed reality campagnes (vodaphone ziggo)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente amsterdam)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente groningen)
augmented- en mixed reality campagnes (waterschap rivierland)
augmented- en mixed reality campagnes (friesland college)
augmented- en mixed reality campagnes (uneto)
augmented- en mixed reality campagnes (otib)
augmented- en mixed reality campagnes (PON)
augmented- en mixed reality campagnes (modiforce)
augmented- en mixed reality campagnes (world gov summit)
augmented- en mixed reality campagnes (heinen en topman)
augmented- en mixed reality campagnes (Heineken logo zwart wit 1 e1586371579936)
augmented- en mixed reality campagnes (stc)