fbpx

Met XR naar Industrie 4.0

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

In de productie en automatisering is techniek altijd volop in ontwikkeling. Er vindt een verschuiving plaats hoe industriële partijen over de technologie nadenken. Waar bedrijven 3 jaar geleden nog nadachten of de technologie geschikt was voor de organisatie, denken deze organisaties nu binnen welke afdeling de technologie allemaal in te zetten is.

XR in de gehele keten

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Voor alle facetten binnen de industrie kunnen Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR) en Mixed Reality (MR) een meerwaarde bieden. Er zijn interactieve oplossingen om processen te optimaliseren, voor onderhoudsdoeleinden,  op het gebied van training & opleiding of commerciële doeleinden. Waar de behoefte ook zit, met Extended Reality kom je altijd met een oplossing die impact maakt op je business.

augmented- en mixed reality campagnes (Social Media Augmented Reality 1 1)
augmented- en mixed reality campagnes (Web AR Groningen 1)

Connectiviteit met XR

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Binnen Industrie 4.0 wordt mens, machine en technologie met elkaar verbonden. Augmented Reality en Mixed Reality kunnen hierin een verbindende rol spelen. Door relevante data van machines uit verschillende CRM systemen te visualiseren in AR of MR zie je informatie daar waar je het nodig hebt. De technologie kan gecombineerd worden met bijvoorbeeld 5G, Internet of Things (IoT), Big Data of Robotics om optimaal gebruik te maken van de beschikbare technologie.