fbpx

Technologie

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Extended Reality (XR) is de parapluterm voor alle ‘Realities’ die al op de markt zijn en die eraan komen. Onder XR verstaan we Augmented Reality (AR), Mixed Reality (MR) en Virtual Reality (VR). Kortgezegd, alle tech waarmee jij een geheel nieuwe realiteit en beleving kan creëren voor jouw klanten.

Lees meer over de verschillende realities en ontdek hoe ze worden ingezet in jouw sector.

Wij ontwikkelen Extended Reality Business Solutions voor deze organisaties

Augmented Reality

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Met Augmented Reality is het mogelijk om informatie bovenop de fysieke realiteit te projecteren. Je voegt als het ware een digitale, virtuele laag toe aan de werkelijkheid. Handig wanneer je complexe informatie inzichtelijk wil maken of nieuw te lanceren producten alvast digitaal in je ruimte wil bekijken.

Kom alles te weten over AR

augmented- en mixed reality campagnes (Maakt Augmented Reality meetbaar)
augmented- en mixed reality campagnes (Wat maakt Augmented Reality en Mixed Reality geschikt voor trainen en opleiden 1)

Mixed Reality

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Mixed Reality (MR) is het jongere, slimmere broertje van AR. Waar de interactiemogelijkheden met AR nog redelijk beperkt zijn, zijn deze bij MR grenzeloos. Doordat je de fysieke en digitale wereld met elkaar kan laten samenwerken om geavanceerde gebruikersbelevingen te creëren en bedrijfsprocessen te digitaliseren.

Kom alles te weten over MR

Virtual Reality

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Virtual Reality is waarschijnlijk de bekendste variant van de drie ‘realities’. Zet een Virtual Reality bril op en verplaats jezelf in een compleet nieuwe, virtuele omgeving. Virtual Reality hardware heeft zich de afgelopen jaren stormachtig ontwikkeld, waardoor er vrijwel geen sprake meer is van zogenaamde ‘motion sickness’ en er met behulp van controllers volop interactiemogelijkheden zijn.

Kom alles te weten van VR

augmented- en mixed reality campagnes (Maakt Augmented Reality meetbaar)

Onze Klanten

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)
augmented- en mixed reality campagnes (coopervision)
augmented- en mixed reality campagnes (cosmopolitan)
augmented- en mixed reality campagnes (3fm)
augmented- en mixed reality campagnes (vodaphone ziggo)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente amsterdam)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente groningen)
augmented- en mixed reality campagnes (waterschap rivierland)
augmented- en mixed reality campagnes (friesland college)
augmented- en mixed reality campagnes (uneto)
augmented- en mixed reality campagnes (otib)
augmented- en mixed reality campagnes (PON)
augmented- en mixed reality campagnes (modiforce)
augmented- en mixed reality campagnes (world gov summit)
augmented- en mixed reality campagnes (heinen en topman)
augmented- en mixed reality campagnes (Heineken logo zwart wit 1 e1586371579936)
augmented- en mixed reality campagnes (stc)