fbpx

Oplossingen

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Ontdek hoe Augmented Reality en Mixed Reality jouw business verder kunnen helpen.

Staat jouw oplossing hier niet tussen? Neem contact op voor de mogelijkheden voor jouw organisatie. 

Marketing & Sales

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Augmented Reality en Mixed Reality zijn de perfecte tools voor sales- en marketingmanagers om een customer journey te verrijken met virtuele 3D modellen die de realiteit benaderen. De mogelijkheid om 3D-modellen van jouw producten weer te geven in de gebruiksomgeving van de klant, neemt alle vragen en twijfels in één keer weg.

Zo ondersteunt XR jouw commerciële organisatiedoelen

augmented- en mixed reality campagnes (Social Media Augmented Reality 1 1)
augmented- en mixed reality campagnes (bevorder het onderwijs met)

Trainen & Opleiding

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Door de combinatie van virtuele informatie en digitale interactiemogelijkheden brengen AR en MR het beproefde ‘praatje-plaatje-daadje’-methodiek naar een geheel nieuw niveau. Doordat de ‘student’ in staat wordt gesteld om zijn of haar eigen tempo te bepalen in het leerproces, beklijft de nieuwe informatie beter en wordt de productiviteit positief beïnvloed. 

Stimuleer met XR interactief trainen

Maintenance & Services

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Tijdens onderhoud, inspecties of servicebeurten worden monteurs regelmatig verrast door onverwachte situaties. En dit vertraagt of verhinderd geplande werkzaamheden, wat leidt tot extra downtime. Het beperken van downtime in de productieomgeving is essentieel om de operationele kosten zo laag mogelijk te houden. Met AR en MR bespaart de monteur tijd (en dus kosten) doordat alle relevante informatie, zoals een 3D-model van de machine of de volledige handleiding, direct kan worden weergegeven. De monteur zou zelfs op afstand de machine kunnen besturen en toegang krijgen tot de machinedata na een storing voor de diagnose.

Zelf met XR innoveren op maintenance & services

augmented- en mixed reality campagnes (Maintenance)
augmented- en mixed reality campagnes (xr industrie.40.1)

Datavisualisatie

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Datagedreven organisaties gebruiken data om analyses te doen en voorspellingen te maken, zodat de organisatie als geheel beter kan presteren. De verzamelde data is echter vrijwel altijd versnipperd opgeslagen in diverse systemen, en doorgaans ook statisch. Met Augmented Reality en Mixed Reality maak je de data die je nodig hebt tijd en plaats onafhankelijk, en in realtime beschikbaar voor de hele organisatie.


Kom alles te weten over AR&MR voor datavisualisatie

Remote Assist & Support

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Technisch personeel is schaars en je wil daarom zo efficient mogelijk inzetten. Met AR en MR kan de expert op afstand meekijken en adviseren, terwijl de operator zijn/haar handen vrij heeft om handelingen uit te voeren.

Maak nu zelf gebruik van Remote Assist & Support

augmented- en mixed reality campagnes (Service Onderhoud)
augmented- en mixed reality campagnes (Design engineering)

Design & Engineering

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Voor designers en engineers is het werken met 3D modellen eerder regel dan uitzondering. De modellen zijn echter vaak gevangen in een systeem, waardoor je deze niet locatie onafhankelijk kan gebruiken. AR en MR geven je de vrijheid om de 3D modellen te plaatsen en gebruiken waar je maar wil.

Ervaar nu je eigen modellen in XR

Virtual Onboarding

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Nieuwe medewerkers kennis laten maken met jouw organisatie, doe je met een volledige onderdompeling in de organisatiecultuur en -processen. Het on-boardingsproces voor nieuwe medewerkers is een belangrijk onderscheidend vermogen in de ‘war on talent’. Je kan dit in een personeelhandboek, HR-beleid of werkinstructies vatten, maar het is veel effectiever en leuker voor die nieuwe collega om dat op een interactieve manier te leren. En blije medewerkers zijn de belangrijkste oorzaak van jouw blije klanten.

Onderscheid je als organisatie door XR in te zetten

augmented- en mixed reality campagnes (virtual onboarding)
augmented- en mixed reality campagnes (Installaties 1)

Customer Experience Installaties

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)

Verras je publiek met een interactieve digital out of home (DOOH) of indoor Augmented Reality of Mixed Reality ervaring. Zo kan je een beurs, museum of winkel verrijken met een AR of MR experience op locatie. Daarbij kan gekozen worden voor een smartphone/tablet, een Mixed Reality bril, maar kunnen ook digitale ervaringen worden gebouwd voor interactieve schermen.

Ga voor je eigen XR Customer Experience

Onze Klanten

augmented- en mixed reality campagnes (romb figure)
augmented- en mixed reality campagnes (coopervision)
augmented- en mixed reality campagnes (cosmopolitan)
augmented- en mixed reality campagnes (3fm)
augmented- en mixed reality campagnes (vodaphone ziggo)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente amsterdam)
augmented- en mixed reality campagnes (gemeente groningen)
augmented- en mixed reality campagnes (waterschap rivierland)
augmented- en mixed reality campagnes (friesland college)
augmented- en mixed reality campagnes (uneto)
augmented- en mixed reality campagnes (otib)
augmented- en mixed reality campagnes (PON)
augmented- en mixed reality campagnes (modiforce)
augmented- en mixed reality campagnes (world gov summit)
augmented- en mixed reality campagnes (heinen en topman)
augmented- en mixed reality campagnes (Heineken logo zwart wit 1 e1586371579936)
augmented- en mixed reality campagnes (stc)