fbpx

Social media Augmented Reality filters

Social media kanalen worden interactief en komen tot leven door de mogelijkheid om als merk of bedrijf zelf Augmented Reality filters te laten ontwikkelen. Een Augmented Reality filter voor social media kanalen zorgt voor een nieuwe manier waarop je interactie kan hebben met de doelgroep.

Waarom een eigen AR filter voor social media kanalen laten ontwikkelen?

Lage kosten, groot bereik

Een voordeel van Augmented Reality filters is dat deze worden ontwikkeld op de kanalen van Facebook, Instagram of Snapchat. Er hoeft niet nog eens een extra applicatie ontwikkeld te worden, maar de Augmented Reality content komt direct op je eigen social media kanalen. Doordat er geen ontwikkeltijd nodig is om een applicatie te ontwikkelen, zijn de kosten voor een Augmented Reality filter doorgaans lager dan het ontwikkelen van reguliere Augmented Reality applicaties. Dagelijks zijn wereldwijd meer dan 3 miljard gebruikers actief op social media kanalen als Facebook, Instagram en Snapchat. Dit biedt ongekende mogelijkheden om jezelf te onderscheiden met interactieve Augmented Reality content.

Lage kosten, groot bereik

Een voordeel van Augmented Reality filters is dat deze worden ontwikkeld op de kanalen van Facebook, Instagram of Snapchat. Er hoeft niet nog eens een extra applicatie ontwikkeld te worden, maar de Augmented Reality content komt direct op je eigen social media kanalen. Doordat er geen ontwikkeltijd nodig is om een applicatie te ontwikkelen, zijn de kosten voor een Augmented Reality filter doorgaans lager dan het ontwikkelen van reguliere Augmented Reality applicaties. Dagelijks zijn wereldwijd meer dan 3 miljard gebruikers actief op social media kanalen als Facebook, Instagram en Snapchat. Dit biedt ongekende mogelijkheden om jezelf te onderscheiden met interactieve Augmented Reality content.

Maakt je Augmented Reality campagne meetbaar

Doordat de Augmented Reality filters worden ontwikkeld voor Facebook, Instagram of Snapchat, kan hierbij ook gebruik gemaakt worden van alle tools die deze kanalen bieden. Dit maakt Augmented Reality filters perfect meetbaar. Zo kan bijvoorbeeld perfect gemeten worden hoeveel views, likes en shares een ontwikkelde Augmented Reality filter hebben gerealiseerd.

Maakt je Augmented Reality campagne meetbaar

Doordat de Augmented Reality filters worden ontwikkeld voor Facebook, Instagram of Snapchat, kan hierbij ook gebruik gemaakt worden van alle tools die deze kanalen bieden. Dit maakt Augmented Reality filters perfect meetbaar. Zo kan bijvoorbeeld perfect gemeten worden hoeveel views, likes en shares een ontwikkelde Augmented Reality filter hebben gerealiseerd.

Ongekend bereik van je doelgroep

Doordat de Augmented Reality filters worden ontwikkeld op de kanalen van Facebook, Instagram of Facebook is het ook mogelijk om de marketingtools van deze kanalen te gebruiken om de Augmented Reality filter naar de juiste doelgroep te targetten. Doordat deze targetmogelijkheden eindeloos en specifiek zijn, zorgt dit er voor dat de ontwikkelde Augmented Reality filter gegarandeerd bij de juiste doelgroep terecht komt.

Ongekend bereik van je doelgroep

Doordat de Augmented Reality filters worden ontwikkeld op de kanalen van Facebook, Instagram of Facebook is het ook mogelijk om de marketingtools van deze kanalen te gebruiken om de Augmented Reality filter naar de juiste doelgroep te targetten. Doordat deze targetmogelijkheden eindeloos en specifiek zijn, zorgt dit er voor dat de ontwikkelde Augmented Reality filter gegarandeerd bij de juiste doelgroep terecht komt.

Wanneer een Augmented Reality filter laten ontwikkelen?

Promoot nieuwe producten of events

Augmented Reality filters zijn een perfecte tool om nieuwe producten onder de aandacht te brengen bij je potentiële klanten. Met een filter kunnen nieuwe producten alvast bekeken worden zonder ze aan te schaffen. Ook breng je het pubiek alvast in de juiste stemming voor het event wat je organiseert. Verhoog ook de beleving van je eigen producten of events met een Augmented Reality filter!

Promoot nieuwe producten of events

Augmented Reality filters zijn een perfecte tool om nieuwe producten onder de aandacht te brengen bij je potentiële klanten. Met een filter kunnen nieuwe producten alvast bekeken worden zonder ze aan te schaffen. Ook breng je het pubiek alvast in de juiste stemming voor het event wat je organiseert. Verhoog ook de beleving van je eigen producten of events met een Augmented Reality filter!

Verrijk verpakkingen en magazines met een digitaal verhaal

Creëer een extra digitaal verhaal of beleving rondom je abri, magazine of verpakking door hier interactieve 3D elementen aan toe te voegen. Voeg de filter toe aan je social media kanalen en verras je audience met een interactief digitaal verhaal!

Verrijk verpakkingen en magazines met een digitaal verhaal

Creëer een extra digitaal verhaal of beleving rondom je abri, magazine of verpakking door hier interactieve 3D elementen aan toe te voegen. Voeg de filter toe aan je social media kanalen en verras je audience met een interactief digitaal verhaal!

Use-cases Augmented Reality

Sales

Augmented Reality kan een waardevolle rol spelen bij salestrajecten. Met AR kunt u laten zien hoe uw producten eruit zien, van alle kanten, en op de locatie.

Marketing

Augmented Reality is uitermate geschikt om in te zetten voor marketingdoeleinden. Productlanceringen krijgen een extra dimensie met AR en de naamsbekendheid van producten wordt vergroot.

Training, opleiding en cursus

AR kan worden ingezet bij het geven van trainingen of opleidingen. Op een innovatieve manier kan informatie worden omgezet in een beleving, waarbij de cursist zelf een actieve rol speelt bij het verwerven van kennis.

En meer…

Digitale tours? Een rondwandeling door de stad met op bepaalde plaatsen extra informatie? Producten voorzien van een extra digitale dimensie? Neem contact met ons op, AR kan ook in uw bedrijf worden toegepast.

Onze Klanten